PHned is een groeiende en bloeiende vereniging. We hebben onze visie voor 2030 met elkaar bepaald na een ledenraadpleging, met een respons van 43%.

We werken met een dagelijks bestuur en drie portefeuillehouders voor onze pijlers Kennis delen, Ontmoeten en Lobby/pleitbezorging.
Om onze ambities voor de komende jaren te kunnen realiseren en lustrumjaar 2021 optimaal te kunnen benutten, willen we gedurende 1 jaar iemand inhuren die het bestuur en de vereniging kan ondersteunen.
Waar ga je mee aan de slag?
Communicatie
- Beheer website
- Leden op gang helpen zelf actief te zijn
- Social media (Linked In en Twitter)
- Ondersteuning bij de webinars (samen met secretaris)
Administratie
- Beheer ledenadministratie (samen met penningmeester)
Wie zoeken we?
Een zelfstandige ZZP-er met aantoonbare ervaring, virtual assistent, max. 2 tot 3 uur per week. Je start per 1 december 2020 tot uiterlijk 1 januari 2022.
Procedure
Graag je offerte met motivatie uiterlijk 15 november a.s. mailen naar Ellen van Steekelenburg, voorzitter (voorzitter@PHned.nl). Voor eventuele vragen kan je Ellen bellen: tel. 06-53586820